lørdag 19. mars 2011

Frost Design...

Frost Design har så mye stiligt, og ikkje for dyrt.
Te huset har eg nå bestilt knagger, Camouflage.
Store og noen mini. I forskjellige farger.
Dei store ska henga i gangen/hallen.
De e så flotte, at det trenge ikkje henga noe på dei heller :-)
Her vises ein fargekombinasjon, av utallige....
Har veldig lyst på detta bordet....
I grått...hvit... eller svart...
Venta med den ja.. :-)

LULU Fra små til store single knagger.
I mange farger.
Den pris belønnede stumtjeneren.





De har o masse småting te bad. Dorullholder, knagger, tannkostglass,
hyller, hengere, stumtjenere og masse mer.
Har bestilt en del te meg sjøl ja... elle huset vårt hette det vel :-)
Ha ein fine dag!!


1 kommentar:

  1. Anonym13/4/11

    Veldig kjekt å se at du også synes disse er kule! Har akkurat flyttet inn i et funkislignende hus i Lysefjorden i Os, og har kjøpt disse knaggene. Kjøpte de før vi flyttet inn, og hadde tenkt å henge yttertøy på de i gangen. Men nå ser jeg at jeg ikke vil ha noen knagger der (alle jakker og sko inn i skyvedørsgarderoben), og bruker de store heller som pynt i trappeoppgangen:) Har også gått og suglet på Wishbone;) Nå skal jeg kikke litt mer på bloggen din, ble nysgjerrig:) Hilsen Ellen Marie

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...