onsdag 23. februar 2011

Ja...nei....kanskje...




Den sista tidå har gått te mye tenking og avgjørelsar. Mye usikkerhet og ombestemmelsar.

Ja, det e søren meg ikkje enkelt å bygga hus!

Så redd for å velga feil på ting og usikker på masse.
Men nå sette eg sluttstrek på detta!
Me har blitt enige at i helgå, så må me avgjør det mesta.

Som maling, tapet (ikkje ka farge, men hvilken vegg så ska ha ka),
fliser, har funne de, men må finna ut koss eg vil flisa med de.
Blandebatteri må bestillas, utelys må bestillas, peis må me bestemma oss for,
diverse små ting ellers må o bestemmas.

Glede meg te å flytta inn eg :-)
Me har bestemt at me ska bo i leiligheten ut april, så me har det travelt.....
Legge med noen flotte bilder av ein flotte stol:















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...