tirsdag 1. februar 2011

Fargevalg.....

I dag har eg vært hjemma med minsta jentå... Omgangsjukå igjen!
Stakkar litå...
Så når hu har sovet på benken, har mammen fått sett på litt farger te rommene i huset.

Nåken av valgene e bestemt fra før av.
Våras soverom ska få fargen Sober (pure color)
Ser for meg å ha lyse gardiner og lyst på sengå. Hvite Malm nattbord har me o.
I stuå, kjøkken, lekerom, hall og gang i 3 etasjer, så blir det Refleksjon (pure color)
Denna har foreldrene mine malt i stuå, og den e ganske fin. Endre liksom farge mellom dag og kveld.... spesielt.. :-)
Siden alle dessa rommene henge sammen, så passe det best med samme farge her.
Muligens så tapetsere elle male eg eim vegg på kjøkken elle gang i ein farge.... Me får nå se :-)
Ellers så slite eg med resten.... :-(





Mangle farge på dessa rommene:
Gjesterom, trimrom, vaskerom, barnerom, kontor, wc...
Barnarommene tenkte eg lyse, kanskje ganske hvitt.
Det blir eco rosa sommerfugltapet på det eina og wallstickers hjerter i rødt rosa og lilla på det andra.
Gjesterom i Mohair eller Grå Harmoni?
Trimrom og vaskerom i Tidløs?
Kontor i Grå Harmoni?
Wc i Mørk Aubergine?

Dersom du har noen forslag, sette eg STOR pris på det!!!

5 kommentarer:

  1. Anonym1/2/11

    Farger er ikke helt enkelt men ser bra ut det som du allerede har valgt. Jeg bestilte nettopp fargeprøver på flugger.no og noen tapetprøver. Superenkelt. Tapetgalleriet.no er også en fin plass å lete etter tapet:)

    SvarSlett
  2. Takk for det :-)
    og takk for tipset ang flugger!!

    SvarSlett
  3. Du skal ikke være redd for å bruke samme farge i flere rom, eller velge bare små nyanseforskjeller - da henger alt godt sammen og du står frierer tl å velge farger på maøbler og pyntegjenstander. Lykke til videre! Jeg har problemer nok med å velge farge tilen gammel skjenk om dagen... : )

    SvarSlett
  4. Her herjer også omgangssyka hos barna. Har vært syke siden helga. Farger er et vansklig valg. Jeg er vinglepetter aldeles, så kan nok ikke hjelpe så masse. Ta å male en vareprøve så ser du hva du liker best. er jo ikke så stress å male over om du ikke liker det.

    SvarSlett
  5. Vanskelig, og så absolutt stress å male på ny når du har 5 meter vegg, som du har her og der!
    Vi har jo brukt tapet i lys farge på de høye veggene hos oss, der det ikke akkurat er fornyelse gjort på en kveld. Må jo ha innvendig stillas til sånt. Men må jo innrømme at de lyse veggene så absolutt kjeder meg.... Knallvanskelig!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...