tirsdag 11. januar 2011

Mini prinsesså sitt rom :-)

Mini prinsesså ska ha rosa rom. Litt vel jentete, tenke eg. Siden eldste jentå ikkje ville ha lyserosa som liten, så får mini det nå.
Eg må jo få laga et rosa rosa rom ein gong :-)
Og det komme ikkje flerne jenter på denna kanten heller :-)
Kom over denna tapeten ein dag, og har nå kjøpt te ein vegg på rommet.
Eg like godt sommerfugler sjøl. Syns denna va fin, med hvite, lyserosa og gammalrosa sommerfugler på.
Har o ein gammal skjenk med litt utskjæringer på, som ska bli hvit og få nye håndtak. Den passe nok bra inn der. Og mini ska overta "dadden" si seng og garderobeskap.
Sengå må nok ha seg et strøk med hvitolje og sengehesten ska malas hvit.
Så då mangle det ikkje så mye mer der inne :-)
Ha ein fine dag!!!

3 kommentarer:

  1. Denne tapeten har jeg også forelsket meg i, men jeg vet ikke helt hvor jeg kan putte den. Jeg vurderer den beige varianten til soverommet vårt... Gleder meg til å se bilder av den!

    SvarSlett
  2. Anonym18/9/11

    Hei!
    Hvilken tapet er dette? Nydelig var den :)

    SvarSlett
  3. Hei. Vet du om denne taperen fortsatt er til salgs? Evt hvor jeg kan kjøpe den?

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...