fredag 10. desember 2010

Noen som har en av disse??

At det skulle være så mye styr med dette da...
Off.. hvis noen har noen av disse lampene, eller sett dem "live", så gjerne fortell meg om dem.
Jeg har ikke sett noen av dem, og synes det er litt riski å kjøpe så dyre lamper uten å ha sett dem først. Setter stor pris på kommentarer her folkens :-)
NORM 03
Denne så jeg for lenge siden og siden det har jeg ikke sluttet å tenke på den!
Men sliter med hvor jeg skal ha den. Over spisebordet, i trappeoppgangen til loftet, hallen/entreen....




EGGY POP
Har muligens tenkt å kjøpe disse. En på 60 cm, 40 cm og 30 cm.
Disse skal da henge i stuen min, hvor det er fra 2,4 til 5,0 meter under taket.

FLOS MONI 2
Denne anbefalte en interiørarkitekt til meg. Fin å ha i entreen. Lager et mønster i taket visstnok... Kanskje litt kjedelig.. Men man bør jo ikke ha noe som henger langt ned i 2,4 m takhøyde.



DOME


Disse var jo bare skjønne. 2 stk hvite til over kjøkkenbenken ??


Ser ut som jeg må bruke mer tid på dette ja.....
At lamper og lyssetting skulle være så vanskelig...
Ha en flott helg alle sammen :-)

1 kommentar:

  1. Hei, jeg har Norm 03, den største modellen.
    Jeg har den over spisebordet på kjøkken, er veldig fornøyd med den.
    fin blogg du har.
    ha en fin dag.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...