tirsdag 2. november 2010

Materialvalg på kjøkkenet....

Her er et dårlig bildet av mine valg på kjøkkenet,
så langt...... Har en tendens til å endre dette hver uke, sånn
er det å jobbe i kjøkken butikk :-)
Men jeg har altså valgt å kombinere to fronter.
Hvit eike folie og hvit høyglans folie.
Høyglans er liksom ut sies det, men syns den er finest og
enklest å holde ren.
Min samboer ønsket seg kjøkkenfronter med litt trestruktur eller farge på,
så da kombinere vi, så får vi begge litt :-)
Og vi skal ha hvit eik på gulv.
Benkeplaten ønsker jeg i DesignCore. Hvit.
DesignCore er omtrent det samme som Corian.
Men vi lager vår egen plate i Danmark og har derfor et annet navn.
Dette er liksom "drømmen" av benkeplatene,
og siden jeg selger den, må jeg liksom ha den selv også :-)
DesignCore er et gjennomfarget, massivt og
svært sterkt homogent materiale.
Fåes i 10mm eller 40mm.
Den tar ikke til seg flekker fra rødbeter, vin osv.
Tåler ganske hardt behandling.




Her er et bilde fra butikken. Benkeplaten i front er
DesignCore.

Ha en flott dag!!

1 kommentar:

  1. Anonym31/5/12

    Sånn benkeplate har jeg også lyst på:) Hvor mye koster den ca per meter i 40 mm? Hvilken kjøkkenbutikk jobber du i forresten?

    Hilsen Jeanette

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...