torsdag 7. oktober 2010

Ja, i går var jeg på Damenes Aften på Byggmakker.
Sammen med ca 200 andre damer :-)
Vi fikk kikke rundt i butikken og handle litt, for dem som ville det.
De hadde noen spesialtilbud laget for kvelden.
Vi fikk også med oss et foredrag fra Jotun.
Om den nye malingen deres, PURE COLOR.
Og den er skikkelig fin asså!!
Fåes i 3 l og 10 l.
Ellers så snakket de en del trender innen maling og tapeter.

Vurdere denne fargen i stuen eller i gangen....


Jeg synes kvelden var helt topp!
Fikk masse godt mat og drikke.
Kjøpte meg 2 nye Margrethe bakeboller,
siden jeg baker så mye (litt mye skryt der ja.... :-))
Jaja, ville ha dem, og de var satt ned 50% for kvelden.

Og sitter med mye inspirasjon til fargevalg i huset :-)

PS: Snekkerne begynner neste uke på huset!!!
JIPPI!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...