lørdag 25. september 2010

Feriebolig til salgs!!






YSL`s feriebolig til salgs!
Moteskaparen Yves Saint Laurents feriebolig i Marokko.
Kjempe flott plass og hus.
"Villa Mabrouka" hette boligen.
Den ligge på toppen av ein klippe med utsikt over
kysten av Andalusia og Gibraltar-stredet.
Huset har i følge prospektet engelsk stil med 5 soverom,
fantastisk hageanlegg, strandlinje, palmer, og sitrontrær fra Italia.
Svømmebassenget e gravd inn i fjellsiden,
og har ein paviljong designet av Stuart Church.
Og på toppen av detta, ein takterrasse på heile 600 kvm!
Bang..... Der traff eg bakken igjen!!
Må jo få lovt te å bli reven med, men eg like forsatt huset eg ska bygga eg.
Trenge ikkje nåke aent :-)
























































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...