onsdag 12. mai 2010

Tar si tid ja.....

Då har me fått litt mer datoer, eller ca måned på ting. Begynne å grava i begynnelsen på juni, støpe i begynnelsen på juli, og så må snekkerane slikka litt sol dei o. Så komme de tebake og reise det i august. Så det går jo rette veien, og eg kan ikkje trylla det frem heller!
Har masse å gjør i mellom tidå o. Ska gjør andra huset klart for salg, selga det, finna leilighet, flytta inn i leilighet, jobba med huset osv...... Jaja, ska bli så godt å flytta inn i nytt hus, at me må bara bita tennene samen og stå på!!!

1 kommentar:

  1. Heisann! Kjekt du vil vær med på lotteriet mitt! Fint hus dåke bygge. Kjekt å sjå at det kan byggast litt meir spenstige hus på den sida av fjorden og. ;) Spesielt Ølen, Etne og Vindafjord generelt eg tenkte på egentlig. Nå ligge jo ikkje Sveio der, men e vel ikkje flust av moderne hus der heller...

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...